close
小甜甜布蘭妮 Britney - Everytime小甜甜布蘭妮 Britney - Everytime Notice me 讓我成為你的目光焦點Take my hand 握住我的手Why are we strangers when 為何我們矜持地像陌生系統家具人Our love is strong 雖然我倆的愛又如此強烈Why carry on without me? 何不讓我加入你的生命Everytime I try to fly 每當我要展翅高飛I fall without my wings 卻又從雲間墜落I 景觀設計feel so small 渺小的我I guess I need you, baby 多麼需要你的呵護And everytime I see you in my dreams 每當在夢中與你相見I see your face, it's haunting me 你的臉孔總讓我建築設計魂牽夢繫I guess I need you, baby 我多麼渴望你的呵護I make believe 我傻傻的假設That you are here 你在我的身邊It's the only way 唯有這樣I see clear 讓我看清一切What 借貸have I done? 過去我的所作所為You seemed to move on easy 讓你離開了我, 不再眷戀Everytime I try to fly 每當我要展翅高飛I fall without my wings 卻又從雲間墜落I feel so 票貼small 渺小的我I guess I need you, baby 多麼需要你的呵護And everytime I see you in my dreams 每當在夢中與你相見I see your face, your haunting me 你的臉孔總讓我魂牽夢繫I 宿霧guess I need you, baby 我多麼渴望你的呵護I may have made it rain 錯誤已經造成Please forgive me 請你原諒我My weakness caused you pain 如果我曾帶給你苦痛And this song is 巴里島my sorry 這首歌就是我的歉意At night I pray 我夜夜祈禱That soon your face will fade away 你熟悉的面孔,會漸漸消失不見Everytime I try to fly 每當我要展翅高飛I fall without 馬爾地夫my wings 卻又從雲間墜落I feel so small 渺小的我I guess I need you, baby 多麼需要你的呵護And everytime I see you in my dreams 每當在夢中與你相見I see your face, your 禮服haunting me 你的臉孔總讓我魂牽夢繫I guess I need you, baby 我多麼渴望你的呵護


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
西裝外套 Plurk
YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    wi83winsoq 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()